تقدیم به گلم...!
پَـ ــ ـ ـنجره
اینکه آدم داغـــــون شدن خودشو تو یه مسیری ببینه و بازم ادامه بده، ایــن بـ ـ ــده...
شنبه 9 دی 1391
تقدیم به گلم...!
ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

سلن ناظر باران
ساعت22:56---27 اسفند 1391

سلام عزیزم

امیدوارم وبتو درست اومده باشم

اگه درست اومدم بگو

پاسخ:اره گلم درسته



ماهان
ساعت14:44---15 اسفند 1391
سلام دیدی ؟؟؟؟؟؟فرستادم برات


پاسخ:سلام،اره دیدم


اسماعیل
ساعت20:06---9 دی 1391
سلام عزیزم چه عکس های قشنگی بود واقعا لذت بردم من رو سوپرایز کردی فکر نمی کردم که همچین تصاویری رو برام بذاری هرچه بهشون نگاه می کنم من که سیر نمیشم.دست گلتون درد نکنه خیلی زحمت کشیدید می دونم خیلی وقت روش گذاشتی که این عکس ها رو برام آماده کنی باز هم ازتون تشکر می کنم
پاسخ:خواهش میکنم گلم قابل شما رو نداشت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+ 17:47 || no name